NOVA GODINA NA SUNČANOM JADRANU
BUDVA i OSTROG
sa fakultativnim obilascima: Kotor – Trebinje – Dubrovnik
5 dana / 3 noćenja / autobusom
Nova godina na sunčanom Jadranu – Budva je primorski grad u Crnoj Gori. Stara oko 3.450 godina, Budva je jedan od najstarijih gradova na Jadranskom moru. Grad ima oko 18.000 stanovnika i sedište je istoimene opštine. Područje oko grada i duž obale, poznato je kao Budvanska rivijera. Rivijera je centar crnogorskog turizma, čuvena po peščanim plažama i noćnom životu. Značajni turistički objekti nalaze se unutar mletačkih zidina iz 15. veka, koje okružuje budvanski Stari grad. Stari grad je bio teško oštećen u razornom zemljotresu 1979. godine, ali je potpuno obnovljen.
Manastir Ostrog je manastir Srpske pravoslavne crkve, smešten uz skoro vertikalnu liticu, visoko na planini Ostroška greda u Crnoj Gori. Posvećen je Svetom Vasiliju Ostroškom. Nalazi se nadomak Nikšića, u okomitoj steni, sa koje se pruža pogled na ravnicu Bjelopavlića. Osnovao ga je hercegovački mitropolit Vasilije u 17. veku. On je tu i sahranjen i proglašen za sveca čudotvorca nakon smrti. Sam manastir je obnovljen 1923-1926. godine, posle požara, kojeg su bile pošteđene pećinske crkvice. One predstavljaju glavnu spomeničku vrednost.
OSNOVNE INFORMACIJE | 5 dana / 3 noćenja sa doručkom / Budva / autobuski prevoz | ||||||||
MESTO POLASKA | Beograd | ||||||||
VREME POLASKA | Polazak u večernjim časovima | ||||||||
TERMINI PUTOVANJA | 30.12.2024. – 03.01.2025. | ||||||||
ARANŽMAN OBUHVATA |
|
||||||||
ARANŽMAN NE OBUHVATA |
|
NOVA GODINA 2025. NA SUNČANOM JADRANU program
1. dan (ponedeljak, 30.12.2024.) BEOGRAD
2. dan (utorak, 31.12.2024.) BUDVA – KOTOR (fakultativno) – BUDVA
3. dan (sreda, 01.01.2025.) BUDVA – TREBINJE (fakultativno) – BUDVA
4. dan (četvrtak, 02.01.2025.) BUDVA – DUBROVNIK (fakultativno) – BUDVA
5. dan (petak, 03.01.2025.) BUDVA – OSTROG – BEGRAD
NOVA GODINA 2025. NA SUNČANOM JADRANU mapa
NOVA GODINA 2025. NA SUNČANOM JADRANU napomene
FAKULTATIVNI IZLETI:
– Kotor – 10 €
– Trebinje – 25 €
– Dubrovnik – 30 €
NAPOMENE U VEZI SA FAKLUTATIVNIM IZLETIMA:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta izražene su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 30 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica i organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta… Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino-partneru ili pratiocu grupe.
OPIS HOTELA:
SMEŠTAJ JE U NEKOM OD NAVEDENIH HOTELA DO POPUNE KAPACITETA, ILI SLIČNOM:
Hotel Suzana 3* https://hotelsuzana.me/
U centru Budve, nedaleko od mora, očekuju Vas ugodno opremljene sobe i apartmani hotela „Suzana“. Hotel se nalazi u blizini Starog Grada, koji sadrži mnoštvo istorijskih i kulturnih vrednosti, kao i restorane, trgovine, butike, kapacitete za rekreaciju, sport i zabavu.
NAPOMENE O SMEŠTAJU:
Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki hotel odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je u nekom od navedenih hotela do popune kapaciteta, ili sličnom. Zvanična potvrda hotela u kom će biti obezbeđen smeštaj za grupu, na bazi navedene usluge, u skladu sa najavljenom kategorijom i lokacijom, dobija se najranije 5 dana pred polazak na putovanje. U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzije i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet.
NAČIN PLAĆANJA:
– U dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacije, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana (čekovi se deponuju u agenciji, najkasnije 14 dana pre putovanja).
– Platnim karticama (VISA, DINA, MAESTRO).
– Administrativnom zabranom na platu, 30% prilikom rezervacije, ostatak na 3 mesečne rate.
NAPOMENE:
– Redosled sedenja u autobusu se pravi prema datumu uplate tj. sklapanja Ugovora o putovanju. Prilikom pravljenja redosleda sedenja uzimaju se u obzir stariji putnici, trudnice, porodice sa decom (do 12 godina), putnici sa dokumentovanim zdravstvenim problemima… Prvi red su službena sedišta i ako nema potrebe, ne izdaju se putnicima. Putnik je dužan da prihvati sedište koje mu agencija dodeli.
– Putnik je dužan da prilikom potpisivanja ugovora dostavi organizatoru putovanja sve tražene podatke, uključujući i broj isprave sa kojom se prelazi granica. Ukoliko prilikom potpisivanja ugovora nije dostavio traženi podatak, rok za dostavu je 48 sati.
– Za putnike koji poseduju crveni biometrijski pasoš Republike Srbije, za ulazak u EU, pasoš treba da važi minimum 3 meseca od dana povratka sa putovanja, a za ulazak u Republiku Tursku minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja.
– Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.
– Ukoliko putnici izvrše doplatu za dodatno sedište u autobusu, nemaju prava na refundiranje novca nakon putovanja ukoliko u autobusu ostane još slobodnih mesta.
– Dan pred polazak organizator putovanja šalje obaveštenje sa svim detaljima polaska. Ukoliko ne dobijete poruku obavezno kontaktirajte agenciju radi dobijanja tačnih podataka oko polaska na putovanje.
– Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svaka 3,5 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu.
– Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Ostavljanje vrednih stvari u autobusu i u hotelskim sobama nije preporučljivo, jer ni prevoznik ni hotel ne odgovaraju za iste! U slučaju obijanja autobusa, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati niti se organizatoru putovanja pišu prigovori u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti.
– Napominjemo da je putovanje grupno i tome je sve podređeno. Prema tome, potrebno je jasno sagledavanje situacije da su u vozilu, muzika i filmovi koji se puštaju neutralni po svom sadržaju. Temperatura u vozilu ne može se individualno za svako sedište podešavati i imajte u vidu da ono što je za nekoga toplo, za drugog je hladno i sl. Dakle, za grupno putovanje potrebno je puno razumevanje među putnicima i osećaj kolektivizma.
– Prostor za prtljag u autobusu je ograničen i predviđena količina prtljaga po putniku je jedan kofer i jedan komad ručnog prtljaga.
– Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu.
– Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…).
– Organizator putovanja i izleta na putovanju zadržava pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih programom, kao i redosleda razgledanja usled objektivnih okolnosti. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji, neki od lokaliteta ili tržnih centara, prodavnica, restorana, muzeja… ne rade.
– Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, vremena dolaska i daljeg rasporeda u aranžmanu).
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana.
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju.
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 45. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
– Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
– Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Aranžman je rađen na bazi od minimum 45 prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre polaska.
Program broj 1 od 02.09.2024. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Organizatora putovanja.
Organizator putovanja, Licenca OTP 37/2022.
Ovlašćeni subagent, STUP Vršac a.d. Vršac – ogranak STUP TRAVEL,
Vršac, Stepe Stepanovića 9, tel/faks: 013/833-450,
Beograd, Nebojšina 41a, tel: 011/42-30-300, faks: 011/42-30-301.
Licenca OTP 87/2021 kategorija A
e-mail: office@stuptravel.rs
NOVA GODINA 2025. NA SUNČANOM JADRANU cena
TERMIN | HOTEL | STRUKTURA | CENA | PROMO CENA |
---|---|---|---|---|
30.12.2024. – 03.01.2025. |
Hotel Suzana 3* |
1/2 soba | 179 € do 01.10. | |
30.12.2024. – 03.01.2025. |
Hotel Suzana 3* |
1/3 soba | 179 € do 01.10. | |
30.12.2024. – 03.01.2025. |
Hotel Suzana 3* |
1/4 duplex apartman |
159 € do 01.10. |
NAČIN PLAĆANJA:
– U dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacije, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana (čekovi se deponuju u agenciji, najkasnije 14 dana pre putovanja).
– Platnim karticama (VISA, DINA, MAESTRO).
– Administrativnom zabranom na platu, 30% prilikom rezervacije, ostatak na 3 mesečne rate.
FAKULTATIVNI IZLETI:
– Kotor – 10 €
– Trebinje – 25 €
– Dubrovnik – 30 €
NAPOMENE U VEZI SA FAKLUTATIVNIM IZLETIMA:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta izražene su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 30 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica i organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta… Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino-partneru ili pratiocu grupe.
Program broj 1 od 02.09.2024. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Organizatora putovanja.
Organizator putovanja, Licenca OTP 37/2022.
Ovlašćeni subagent, STUP Vršac a.d. Vršac – ogranak STUP TRAVEL,
Vršac, Stepe Stepanovića 9, tel/faks: 013/833-450,
Beograd, Nebojšina 41a, tel: 011/42-30-300, faks: 011/42-30-301.
Licenca OTP 87/2021 kategorija A
e-mail: office@stuptravel.rs