Arena Beach Hotel 4* – Maldivi napomene
NAČIN PLAĆANJA:
• sve uplate vrše se isključivo u dinarskoj protivvrednosti, prema srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate i to: prilikom prijavljivanja uplaćuje se 200 EUR, a ostatak sume uplaćuje se najkasnije do šest nedelja pred polazak.
- gotovinski
• kreditnim karticama Intesa banke do 6 mesečnih rata
• čekovima građana do 6 mesečnih rata
• ostalim platnim karticama (Master, Visa, Maestro i Dina)
• preko računa
• administrativna zabrana
VAŽNE NAPOMENE:
- Putnici su dužni da prilikom potpisivanja Ugovora o putovanja zaposlenima u turističkoj agenciji daju tačne podatke o imenu i prezimenu istovetno imenu i prezimenu kako je napisano u pasošu. Po potvrdi rezervacije i uplati akontacije, izdaje se avio karta. Na redovnim linijama prilikom izdavanja avio karata ne postoji mogućnost refundacije avio karte, kao ni promene imena, prezimena kao ni datuma putovanja. Ovo pravilo je ustanovljeno od strane avio kompanije. Svaka promena, ako je moguća, će biti dodatno naplaćena od putnika, a prema uslovima i cenama koje propisuje avio kompanije.
OPŠTE INFORMACIJE:
Maldivi, službeno Republika Maldivi, su ostrvska država u Indijskom okeanu, jugozapadno od Indijskog poluostrva. Sastoje se od oko 1200 koralnih ostrva grupisanih u 26 atola, među kojima je oko 200 naseljenih, a ostalih 80 se koristi za potrebe turizma. U ovoj državi nema reka i jezera, već je sa svih strana okružena Indijskim okeanom. Prepoznatljiva je u svetu po dugim, belim peščanim plažama, neverovatnom plavetnilu vode i predstavlja destinaciju iz snova.
Na našim turama stećićete jedinstveno iskustvo tokom boravka na lokalnim ostrvima i doživeti Maldive na način kako ga njegovi stanovnici doživljavaju. Privreda se temelji na turizmu i ribolovu, kao i izvozu kokosa, banana i ostalog tropskog voća. Glavni i najveći grad je Male, glavno trgovačko i poslovno središte. Sam grad nalazi se na ostrvu površine 6 km² i u njemu živi 1/3 stanovništva Maldiva. Glavni internacionalni aerodrom je Velana, koji se nalazi na posebnom ostrvu odmah pored glavnog grada odakle dolaze svi letovi iz Evrope, pa se odatle dalje transferišu do nekog od lokalnih aerodroma i hotela.
Površina
298 km²
Broj stanovnika
oko 540.000
Državno uređenje
Republika od 1965. godine, kada je stekla nezavisnost od Ujedinjenog Kraljevstva.
Glavni grad
Male, oko 143.000 stanovnika
USLOVI ULASKA NA MALDIVE
Građani Republike Srbije mogu da putuju na Maldive bez vakcine. Takođe, više nije potreban ni negativan PCR.
VIZA
Državljani Republike Srbije koji turistički putuju na Maldive, besplatnu vizu važeću za period do 30 dana dobijaju na maldivskom aerodromu. Potrebna je sledeća dokumentacija: važeća putna isprava, povratna avio-karta, dokaz o posedovanju dovoljno finansijskih sredstava ili potvrda o uplaćenom turističkom aranžmanu. Rok važenja pasoša radi turističkog putovanja mora biti najmanje 6 meseci.
VAKCINACIJA
Za putovanje na Maldive nije potrebno posedovati polisu zdravstvenog osiguranja, niti dokaz o vakcinaciji, izuzev ako dolazite iz oblasti zahvaćene žutom groznicom (pojedine oblasti centralne Afrike ili južne Amerike).
KLIMA
Na Maldivima je zastupljena tropska klima, koja se odlikuje visokim temperaturama vode i vazduha tokom čitave godine. Upravo ta činjenica nam govori da je ova ostrvska država idealna za posetu tokom čitave godine. Prosečne temperature vazduha kreću se između 29°-32°C. Voda Indijskog okeana u oblasti Maldiva je podjednako topla tokom godine, sa prosečnim vrednostima između 28 °- 30 °C.
Ono što utiče na klimu Maldiva su monsuni-vetrovi koji duvaju u Indijskom okeanu. Od sredine maja do početka novembra je zimski monsunski period (jugozapadni monsun) u kojem ima povremeno kiše i vetra, dok je od januara do marta letnji monsun koji je topao i suv (severoistočni). Decembar i april su monsunski prelazni periodi.
Cene boravka su najviše u sezoni (decembar-april), naročito u periodu božićnih i novogodišnjih praznika, kada je na Maldivima suvo i toplo vreme. Period od maja do novembra je takođe topao, ali sa višim stepenom vlažnosti vazduha i većom mogućnošću kiša. Tada na Maldivima ima manje turista, te je lakše pronaći odgovarajući smeštaj, koji je pritom povoljniji nego u sezoni.
NAJBOLJE VREME ZA POSETU
Suva sezona na Maldivima
JANUAR/ FEBRUAR/ MART
S obzirom da se nalaze u oblasti tropske klime, na Maldive možete ići tokom čitave godine. Ipak ono što na klimu utiče su monsuni. Od januara do marta duvaju letnji monsuni sa severoistoka koji donose toplo i suvo vreme. Tako da u tom periodu gotovo da nema padavina.
Januar je najhladniji mesec u godini sa prosečnom dnevnom temperaturom od 27°C, dok je temperatura vode visoka tokom čitave godine i iznosi od 28°-30°C. Cene hotela su najviše tokom januara jer tada kreće sezona odmora i novogodišnjih praznika, a opšte je poznato da su Maldivi jedna od omiljenih destinacija za doček Nove godine.
S druge strane, februar je najsunčaniji mesec u godini, sa insolacijom od 10 sati dnevno zato je potrebno poneti kreme za sunčanje sa većim zaštitnim faktorom. Cene smeštaja su standardno visoke s obzirom da je vrhunac letnje sezone na Maldivima.
Mesec mart je najtopliji mesec u godini sa prosečnom dnevnom temperaturom od 29°C, dok se maksimalne dnevne temperature kreću do 31°C. Male su šanse za kišu, kao i u prva dva meseca u godini, tako da je mart idealan za posetu Maldiva. Popunjenost smeštajnih objekata i cene su takodje velike, što je u skladu sa jekom sezone u ovom delu sveta.
Prelazni period- APRIL
Ukoliko imate Maldive u planu u aprilu, ne čekajte ni časa budući da je upravo april poslednji prelazni mesec sušne u kišnu sezonu. Ujedno april je pravi izbor jer su tada i temperature vode najviše, do čak 30 °C, što je idealno za celodnevno plivanje i uživanje u lagunama. Cene smeštaja u aprilu su najniže u letnjoj sezoni, a kada to iskombinujete sa idealnim vremenskim uslovima, april je svakako odlično vreme za putovanje.
Vlažna sezona na Maldivima
MAJ/ JUN/ JUL/ AVGUST/ SEPTEMBAR/ OKTOBAR/ NOVEMBAR
Od sredine maja do kraja novembra je zimski monsunski period kada se javljaju jugozapadni monsuni. Oni duvaju sa mora na kopno donoseći Maldivima povremene padavine. Kao što je uobičajeno u tropskim područjima, kiše se uglavnom javljaju u vidu kratkih i intenzivnih pljuskova ili grmljavine. Ukupna godišnja količina padavina je nešto obilnija na južnim atolima, gde se kreće oko 2.300 mm godišnje, a manje na severu, gde se kreće oko 1.800 mm godišnje. Razlika je uglavnom zbog činjenice da je na centralnim i severnim atolima relativno sušna sezona od januara do sredine aprila, koja je izraženija na najsevernijim atolima.
Za maj je karakteristična velika vlažnost vazduha, oblačnost i poneki kratkotrajni pljusak, ali temperature vode i vazduha su i dalje visoke. Ako vam ne smeta topla kiša, maj može biti odlično vreme za jeftin odlazak na Maldive budući da su cene smeštaja u ovom period najniže u celoj godini te aranžmane možete naći i po duplo nižim cenama.
Jun, jul i avgust su veoma sličnih vremenskih uslova i svi meseci takođe spadaju u nisku sezonu. Tokom ovih meseci možete očekivati dosta oblačnosti, kao i jutarnju i večernju kišu sa kratkotrajnim pljuskovima. Ipak, nije sve tako sivo jer upravo padavine pomažu da se razbistri velika vlaga, dok temperature i dalje ostaju prilično visoke, oko 29°C. I dalje možete uživati u plivanju u okeanu ili bazenu i kada pada kiša, a vaše odmaralište će sigurno imati mnogo aktivnosti po vlažnom vremenu koje će vam pomoći da se zabavite. Cene hotelskog smeštaja u junu su, kao i u maju, najniže u toku godine, dok od 15.jula kreće blago povećanje cena usled sezone godišnjih odmora i hoteli se polako pune. Medjutim i dalje su cene u julu i avgustu niže nego u letnjoj sezoni. Zbog velikog broja godišnjih odmora tokom jula i avgusta, avio karte za Maldive se unapred kupuju, a hoteli su većinom bukirani.
Septembar je popularan zbog velikog broja parova koji ovde provode svoj medeni mesec. Ovo je mesec sa najviše padavina u toku godine, ali nemojte zaboraviti da su to uglavnom kratkotrajni pljuskovi i da Maldive čini arhipelag od 1200 ostrva tako da ne mora da znači da će padati kiša baš na vašem ostrvu. Najstabilnije vreme u septembru je na Severnim atolima. Cene smeštaja su ekonomičnije nego u prethodna dva meseca, budući da je sezona letnjih godišnjih odmora završena, te mnogobrojni hoteli daju popuste kako bi privukli turiste i popunili svoje kapacitete.
Oktobar je promenljiv mesec, u kome se u jednom danu više puta smenjuju kratkotrajne kiše i sunce, ali ima manje oblačnosti u odnosu na septembar. Temperature su visoke, mora toplo, a zabeleženo je prosečno 8 sunčanih sati dnevno. Ako posetite Maldive u ovo vreme, možete očekivati takodje niže cene nego u sezoni.
Novembar je poslednji mesec vlažne kišne sezone u kome je nešto niža vlažnost vazduha i manja oblačnost, ali je vreme i dalje promenljivo. Novembar je takodje odlično vreme za pronalaženje povoljnih ponuda za boravak na Maldivima pre nego što stignu božićni praznici i gužve. Prvog novembra je presek cena pa je noćenje u hotelu u novembru svakako skuplje nego u oktobru, ali znatno povoljnije od vrhunca sezone u januaru, februaru i martu. Ukoliko imate odmor u novembru, iskoristite ga za ležanje na finom belom pesku i kupanje u tirkiznim lagunama Indijskog okeana umesto što stojite na sivoj novembarskoj kiši u Evropi.
Prelazni period – DECEMBAR
Decembar je mesec koji predstavlja prelazni period sa kišne na suvu letnju sezonu. Ipak i dalje je moguć po neki osvežavajući letnji pljusak, koji će brzo proći i nakon toga možete uživati jer je more savršeno toplo, večeri prijatne, a vlažnost vazduha manja. Cene hotelskog smeštaja su promenljive u decembru i povećavaju se od 20.decembra kada kreću božićni praznici i doček Nove Godine i tada su cene najviše u toku cele godine.
NOVAC
Zvanična valuta na Maldivima je maldivska rufija koja je podeljena na 100 Laari. Šifra digitalne valute je MVR, lokalna oznaka Rf. Novčanice koje je izdala monetarna uprava Maldiva (MMA) sastoje se od apoena od 1, 5, 10, 25, 50 laari, 1 Rf i 2 Rf. Plaćanje je moguće i u američkim dolarima. Ne preporučuje se nošenje novčanica štampanih pre 2008. godine. Takodje, u većini hotela, restorana i prodavnica možete plaćati platnim karticama American Express, Visa International, Master Card, Diners Club и EuroCard.
RELIGIJA
Službena religija je Islam, a jezik većine stanovništva je divehi, indoevropski jezik srodan singalskom, glavnom jeziku Šri Lanke. Nudizam je zakonom zabranjen, uključujući i boravak na plažama odmarališta, kupanje ili ronjenje bez kupaćih kostima u blizini brodova sa putnicima. U većini restorana nije dozvoljen boravak u kupaćim kostimima, kako bi se izbegle neprijatnosti za druge prisutne goste.
To se, pre svega, odnosi na lokalna ostrva, dok je u rizortovima situacija drugačija i dozvoljen je boravak i kupanje u kupaćim kostimima, kao i konzumiranje alkohola, koji je na lokalnim ostrvima takođe zabranjen što je u skladu sa njihovom religijom.
JEZIK
Zvanični jezik je Divehi. Engleski jezik je u širokoj primeni kao službeni jezik. U turističkim područjima govore se i drugi jezici.
BEZBEDNOST:
Maldivi mogu da budu izloženi opasnosti od cunamija. U ovakvim situacijama, po izdavanju upozorenja o opasnosti od strane Vlade Maldiva, potrebno je pratiti uputstva koja emituju lokalna sredstava javnog informisanja i ponašati se u skladu sa njima.
Važne napomene
Molimo Vas pročitajte pažljivo ove napomene. Smatramo vrlo važnim da naši putnici budu dobro informisani, što omogućuje manje nesporazuma tokom putovanja i ugodnije iskustvo.
NAPOMENE:
Opšte napomene:
- Prilikom prijave potrebno je dostaviti kopiju pasoša/podatke pasoša sa kojim će putnik putovati na samo putovanje. Obavezno je da putnik proveri trajanje i ispravnost putnog dokumenta, kao i broj slobodnih stranica potrebnih za putovanje.
- Svi pasoši moraju imati rok važenja minimum 180 dana (6 meseci) od dana povratka u zemlju.
- Organizator putovanja zadržava pravo promena pojedinih sadržaja u programu usled vanrednih okolnosti i stvari koje agencija ne može predvideti, u vreme zaključenja ugovora.
- Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
- Za sve informacije date usmenim putem agencija ne snosi odgovornost.
- Potpisnik Ugovora o putovanju ili predstavnik grupe putnika obavezan je da sve putnike upozna sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i viziranja.
- Putnici su dužni da dva dana pred put provere tačno vreme i mesto polaska grupe.
- Putnik je dužan da se sam upozna sa pravilima ponašanja zemlje u koju putuje i da poštuje važeće zakonske carinske propise.
- U prevoznim sredstvima je najstrože zabranjeno pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava.
- Putnici su dužni da, u autobusu i drugim prevoznim sredstvima kojima se vrši transfer, ostanu na svojim mestima, i ne smeju ih napuštati na mestima koja nisu predviđena za pauze (granice, ček point stanice, naplatne rampe itd). U slučaju da putnik napusti vozilo bez prethodnog dogovora sa predstavnikom agencije, sam snosi sve eventualne troškove i posledice.
- Putnik koji svojim neadekvatnim ponašanjem uznemirava druge putnike ili ometa vozače i pratioca u poslu, biće odmah isključen sa putovanja i sva odgovornost prelazi na njega bez prava na žalbu i povraćaj novca.
- Putnik je dužan da poštuje satnicu određenu od strane predstavnika agencije na putovanju, u suprotnom predstavnik agencije ima pravo da putnika isključi sa putovanja.
- U turističkim autobusima nije moguća upotreba toaleta; u skladu sa planom i programom puta pauze se prave na 3-4 sata (u zavisnosti od lokacije i opremljenosti benzinske stanice) koje putnici mogu iskoristiti za upotrebu toaleta.
- Agencija određuje raspored sedenja, mesto polaska, mesta za pauzu i dužinu iste; uplatom prevoza, putnik prihvata sve gore navedeno, bez prava na prigovor i žalbu.
- Aranžman je rađen na bazi od minumum 10 putnika za daleka putovanja i 50 putnika za evropska putovanja.
- U slučaju nedovoljnog broja putnika za relizaciju aranžmana ili drugih objektivnih okolnosti, organizator putovanja obaveštava putnike o otkazu aranžmana najkasnije 10 dana pre datuma polaska za daleka putovanja i 5 dana pre datuma polaska za evropska putovanja.
- Kod aranžmana koji uključuju prevoz avionom, nakon kupovine avio karata nemoguće je refundiranje istih i u tom slučaju važe uslovi avio kompanija.
- Kod aranžmana koji uključuju prevoz low cost avio kompanija, u slučaju odlaganja leta, otkaza ili gubitka konekcije putnici su dužni da sami plate novonastale troškove i agencija ne može da utiče na okolnosti koje su van njenog dometa.
- Cene low cost aranžmana podložne su promenama i po uplati avansa se proveravaju tarife i putniku se potvrđuje cena aranžmana.
- Agencija ne snosi odgovornost usled promena avio konekcija od strane avio kompanije.
- Satnice letova navedene u planu i programu ili dobijene od strane agencije podložne su promeni i isključivo zavise od avio kompanije.
- Agencija zadržava pravo odabira prevoznog sredstva za transfere i vrši ih do smeštaja ukoliko je to fizički moguće.
- Za sve ponuđene ili dostupne opcione doplate u vezi sa planom i programom puta ili smeštajem, potrebno je izjasniti se prilikom prijave za putovanje.
- Ukoliko neki putnik sam odluči da promeni deo plana i programa puta, agencija nema odgovornost da tom putniku obezbedi transfer/raniji ili kasniji check in ili check out u smeštaj/drugačija noćenja u smeštajima, od onoga što je predviđeno planom i programom puta.
- Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
- Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne postoji mogućnost zadržavanja na granici koja predstavlja izlazak iz Evropske Unije, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE)
- Naša preporuka je da povedete računa na Vašem putovanju o ličnim dokumentima i novcu.
- Za ovaj aranžman primenjuju se OPŠTI USLOVI PUTOVANJA usklađeni sa YUTA standardom.
- Putnici koji ne izmire dugovanja i ne uplate putovanje do krajnjeg roka naznacenog u planu i programu i koji ne obaveste agenciju na bilo koji pismeni nacin u roku od 24 sata od datuma isteka roka placanja, bice tretirani kao da su odustali od putovanja
- Putnicima se preporučuje da uplate osiguranje od otkaza aranžmana.
- U okviru razgledanja gradova navedenih u programu putovanja, nisu predviđene posete ni obilasci enterijera javnih građevina, institucija i spomenika kulture, osim kada je to predviđeno i istaknuto programom putovanja.
- Obilazak gradova u okviru programa putovanja je moguće realizovati pešaka, privatnim prevozom, gradskim prevozom ili bilo kojim drugim sredstvom.
- Putnicima kojima imaju za cilj posete muzejima i galerijama, preporučuje se da unapred provere radno vreme istih i da željene posete usklade sa slobodnim vremenom.
- Putnici su dužni da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Ostavljanje vrednih stvari u prevoznim sredstvima i u hotelskim sobama nije preporučljivo, jer ni organizator putovanja, niti prevoznik, niti hotel ne odgovara za iste! U slučaju krađe (gubitka ličnih stvari), putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati, niti se organizatoru putovanja pišu prigovori i žalbe vezani za krađe i nepredviđene okolnosti.
- Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara.
- Bezbednost lica i putnika, kao i zdravstveno stanje u kom se putnik nalazi je potpuno lična i stvar je lične odgovornosti. Svi putnici moraju biti svesni zdravstvene i bezbednosne situacije zemalja u koje putuju.
- Za ovo putovanje postoji poseban uslov putovanja, gde svi putnici svojom uplatom aranzmana potvrđuju da su saglasni sa istim. Avio karte se obično kupuju nekoliko meseci unapred i ukoliko putnik nakon prijave i uplate otkaže putovanje, dužan je da plati troškove avio karte u skladu sa uslovima avio kompanije. Gore pomenuta obaveza je istaknuta u zakonu kod člana 71. ako lice kome je poverena usluga prevoza zahteva naknadu za promenu imena putnika ili poništavanje karte i izdavanje nove, organizator putovanja ima pravo i na naknadu tih troškova.
Napomene u vezi sa smeštajem:
- Organizator putovanja, zadržava pravo rasporeda po sobama, u skladu sa strukturom soba smeštajnog objekta; ukoliko postoji mogućnost, agencija se trudi da izađe u susret željama putnika (molimo Vas za razumevanje, budući da je ovo putovanje zamišljeno kao dobra zabava i avantura).
- U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka u skladu sa pravilima tog smeštajnog objekta. Najčešće je check-in u popodnevnim časovima (14h ili 15h), a check-out je poslednjeg dana boravka najčešće do 10h ili 11h.
- Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera.
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj…)
- Putnik je dužan da poštuje pravila smeštajnog objekta i sam snosi odgovornost usled sankcionisanja od strane osoblja smeštajnog objekta.
- U nekim smeštajima Azije, Afrike i Latinske Amerike nema vruće vode.
- Smeštajni kapaciteti vrše smeštaj putnika i određuju raspored i tip soba prema svojoj raspoloživosti u datom trenutku. Agencija nije u mogućnosti da klijentima potvrdi da li će kreveti biti twin (razdvojeni) ili double (veliki francuski ležaj), kao ni spratnost u samom smeštaju, osim ukoliko to nije posebno naznačeno Ugovorom. Klijent je uplatom aranžmana saglasan sa tom činjenicom i uslovima smeštaja bez prava na žalbu.
- Putnici koji putuju sami u nekim programima imaju mogućnost da uz doplatu budu sami u jednokrevetnoj sobi. Ukoliko putnik želi da se spoji sa nekim drugim putnikom iz grupe i ne želi da plaća doplatu, prihvata da se spoji sa bilo kojom osobom iz grupe, bez obzira na godine i pol saputnika. U tim situacijama, agencija apsolutno ne odgovara za bilo kakve eventualne neprijatnosti ili neslaganja koje putnici mogu da imaju na putu.
Napomene u vezi sa fakultativnim izletima:
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo putovanja, i za fakultativne izlete nije obezbeđena zaštita u pogledu garancija putovanja.
- Termini i cene fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
- Fakultativni izleti se realizuju od strane lokalnih agencija i organizator putovanja nije u mogućnosti da utiče na stvari Van dometa agencije vezane za samu realizaciju izleta.
- Fakultativne izlete vode lokalni vodiči na samim lokalitetima na engleskom jeziku. Uplatom izleta putnik prihvata sve uslove lokalne agencije bez prava na žalbu.
- Agencija ne može uticati na dužinu trajanja putovanja do lokaliteta, vremena polaska, povratka ili obilazaka kao ni stručnost lokalnih vodiča.
- Prilikom uplate fakultativnog izleta, putnik prihvata uslove lokalne agencije, organizatora fakultativnog izleta, i dužan je da o uslovima obavesti saputnike za koje uplaćuje izlet. Bilo kakve naknadne izmene, promene i odustajanja od izleta nakon uplate, nisu moguća, niti je moguće u bilo kojim okolnostima refundirati uplaćeni novac.
- Molimo sve putnike da se pre uplate fakultativnog izleta upoznaju sa predviđenim itinerarom i uslovima fakultativnog izleta.
Napomene u vezi sa vizama:
- Putnici su u obavezi da se upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju.
- Pojedine ambasade zahtevaju lično prisustvo putnika prilikom viziranja i putnici su dužni da pravila ambasade ispoštuju.
- Putnici su dužni da dokumenta za viziranje dostave najkasnije mesec dana pre putovanja, a ukoliko ih ne dostave u navedenom roku, dužni su da sami obezbede vize za putovanje.
- Putnici koji ne poseduju nove biometrijske pasoše Republike Srbije dužni su da se sami upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju i da sami obezbede vize za putovanje.
- Agencija ne garantuje dobijanje vize i nije ovlašćena da utvrđuje validnost dokumenata.
- U slučaju nedobijanja vize agencija ne snosi odgovornost.
Licenca Organizatora putovanja Jungle tribe OTP 32/2023, kategorija A
Ovlašćeni subagent STUP Vršac a.d. Vršac – ogranak STUP TRAVEL,
Vršac, Stepe Stepanovića 9, tel/faks: 013/833-450,
Beograd, Nebojšina 41a, tel: 011/42-30-300, faks: 011/42-30-301.
Licenca OTP 87/2021 kategorija A
e-mail: office@stuptravel.rs
stuptravel.rs