Hotel West Ada Inn 3* Kušadasi opis
Hotel West Ada Inn 3* Kušadasi Hotel nalazi se na samo 500 metara od plaže Ladies Beach i na 3km od centra Kušadasija, ispred hotela nalazi se autobusko stajalište mini buseva – dolmuša. Sobe poseduju TWC, terasu i besplatno korišćenje klima uređaja. Hotel poseduje restoran, bar, otvoreni bazen, baštu, lift, ostavu za prtljag, besplatan wireless internet u lobiju, sef na recepciji (uz doplatu) i besplatan parking. Hotel služi kontinentalni (slatko-slani) doručak na bazi samousluživanja. Sobe ne poseduju frižider, ali je isti moguće iznajmiti uz doplatu na recepciji. U trokrevetnim sobama treći krevet sastoji se od metalne konstrukcije i dušeka standardne veličine. Prilikom ulaska u sobe, obavezan je depozit u iznosu od 10 evra po osobi ukoliko putnik želi da koristi hotelske peškire.
Kušadasi je najveće letovalište na turskoj egejskoj obali, ali i mesto gde neprekidno pristaju putnički brodovi odakle turisti odlaze da vide drevni Efes. Pored luke nalaze se zidine Starog grada (Caravanserai) unutar kojih su smeštene bezbrojne radnjice, restorani i mesta za noćni provod. Odmah pored je Ostrvo golubova, šarmantno ostrvce na čijem se špicu nalazi malena Đenovljanska tvrđava, kao i nekoliko kafića i barova. Ispod ostrva je nova marina u koju pristaju jahte iz celog sveta. Odatle grad nastavlja da se širi velikom brzinom i svake godine niču nove kuće i hoteli, duž obale i uz niska brda koja je okružuju. Za mlade tu je čuveni Bar street (ulica barova) gde kafići i diskoteke rade cele noći i garantuju fenomenalnu zabavu tokom letovanja.
OSNOVNE INFORMACIJE | Letovanje 2022 / Turska / Kušadasi / 9 noćenja / autobuski i sopstveni prevoz | |||||||
MESTO POLASKA | Vršac, Pančevo, Beograd | |||||||
VREME POLASKA | oko 07:00 h iz Vršca | |||||||
TERMINI PUTOVANJA | 04.07-20.08.2022. | |||||||
ARANŽMAN OBUHVATA |
|
|||||||
ARANŽMAN NE OBUHVATA |
|
Hotel West Ada Inn 3* Kušadasi program
1. dan VRŠAC – Srbija – Bugarska – Turska
2.-10. dan KUŠADASI – Turska
11. dan KUŠADASI – Turska – Bugarska
12. dan Srbija – VRŠAC
Hotel West Ada Inn 3* Kušadasi mapa
Hotel West Ada Inn 3* Kušadasi napomene
NAČIN PLAĆANJA:
Cene su izražene u evrima, a plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
● Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 20 dana pre početka putovanja;
● Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina;
● 30% prilikom rezervacije, ostatak (70%) čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do decembra 2022. godine, bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju;
● 30% prilikom rezervacije, ostatak (70%) putem administrativne zabrane na platu, u jednakim mesečnim ratama do decembra 2022. godine;
● Preko računa.
POPUSTI I DOPLATE:
● Deca do 7 godina na zajedničkom ležaju, u pratnji dve punoplatežne osobe, plaćaju cenu povratne autobuske karte i imaju sedište u autobusu;
● Deca do 12 godina na sopstvenom ležaju ostvaruju popust od 15 € na cenu iz tabele i imaju sedište u autobusu;
● Doplata za polupansion: deca 0-2 godine – bez doplate; deca 2-7 godina – 25 eura; deca 7 i više godina i odrasli – 50 eura;
● Doplata za 1/1 sobu – umanjene za 30 eura na cenu 2 aranžmana;
● Ukoliko se ne koristi usluga agencijskog prevoza, cena aranžmana se umanjuje za 30 €.
PREVOZ:
● Povratna autobuska karta za odrasle: 95 € iz Vršca, 85 € iz Beograda;
● Povratna autobuska karta za decu do 12 godina: 70 € iz Vršca, 60 € iz Beograda;
● Prevoz će biti organizovan iz Vršca u slučaju dovoljnog broja prijavljenih putnika – minimum 40 (proveriti u agenciji). U slučaju nedovoljnog broja putnika putnicima će biti organizovan transfer na relaciji Vršac – Beograd – Vršac bez doplate.
Rok za prijavljivanje je 20 dana pred polazak na putovanje ili do popune mesta.
Minimum za realizaciju putovanja je 40 osoba.
OPIS SMEŠTAJA
Hotel West Ada Inn 3* se nalazi na samo 500 metara od plaže Ladies Beach i na 3km od centra Kušadasija, ispred hotela nalazi se autobusko stajalište mini buseva – dolmuša. Sobe poseduju TWC, terasu i besplatno korišćenje klima uređaja. Hotel poseduje restoran, bar, otvoreni bazen, baštu, lift, ostavu za prtljag, besplatan wireless internet u lobiju, sef na recepciji (uz doplatu) i besplatan parking. Hotel služi kontinentalni (slatko-slani) doručak na bazi samousluživanja. Sobe ne poseduju frižider, ali je isti moguće iznajmiti uz doplatu na recepciji. U trokrevetnim sobama treći krevet sastoji se od metalne konstrukcije i dušeka standardne veličine. Prilikom ulaska u sobe, obavezan je depozit u iznosu od 10 evra po osobi ukoliko putnik želi da koristi hotelske peškire.
NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
● U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 15:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska u većini slučajeva).
● Moguća su odstupanja sa vremenom ulaska kada grupa broji više od 50 putnika u jednom objektu.
● Sobe se napuštaju poslednjeg dana do 09:00 časova, osim u slučajevima kada je za realizaciju programa potrebno objekat napustiti ranije (postoji mogućnosti kasnijeg napuštanja soba).
● Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
● Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
● U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom manjih dimenzija u odnosu na standardni ležaj.
● Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta. Ukoliko postoji mogućnost u datom momentu u smeštajnom objektu, putnici će dobiti vrstu kreveta (bračni, razdvojeni) po želji, sobe jednu do druge, na istom spratu itd. Agencija se trudi da izađe u susret željama putnika, no često ovakve stvari nisu izvodljive – te ih ne možemo garantovati.
● Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti i cena nekih sadržaja, jer isključivo zavise od politike smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, frižider, fen, Wi-Fi, TV, klima uređaj…).
● U pojedinim smeštajima, gostima na raspolaganju može biti besplatno korišćenje interneta (agencija ne može garantovati brzinu protoka i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema).
● Putnik je dužan da poštuje pravila smeštajnog objekta i sam snosi odgovornost usled sankcionisanja od strane osoblja.
● Određeni smeštajni objekti mogu tražiti garanciju tj. depozit od svakog putnika prilikom ulaska u sobe. Isti se vraća prilikom napuštanja hotela ukoliko nije bilo pričinjene materijalne štete.
RASPORED ZAUSTAVLJANJA:
Predviđen raspored privremenog zaustavljanja tokom putovanja radi usputnih odmora planiran je na svakih 3 do 4.5 sata vožnje na usputnim stajalištima, a u zavisnosti od
raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu. U turističkim autobusima nije moguća upotreba toaleta.
PUTNE ISPRAVE:
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Republike Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u Tursku moraju imati rok važenja najmanje 6 meseci od datuma završetka putovanja. Molimo putnike da vode računa o važnosti putnih isprava, naročito dečijih. Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u Tursku (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju države. Državljani Srbije mogu da uđu u Tursku sa potvrdom o potpunoj vakcinaciji izdatoj od strane nadležnog organa, s tim da je druga doza dobijena najmanje pre 14 dana pre dolaska u Tursku, i/ili sa potvrdom od nadležnih organa da je u poslednjih 6 meseci preležan COVID-19. Ukoliko lice ne poseduje jedan od prethodna dva navedena dokumenta neophodno je posedovati negativan PCR test, urađen u poslednjih 72 sata pre ulaska u Tursku ili negativan rezultat brzog antigenskog testa urađen 48 sati pre ulaska u zemlju. Licima mlađim od 18 godina koja se nalaze u pratnji roditelja koji poseduju potvrdu o vakcinaciji nije potreban PCR test. U roku od 72 sata pre dolaska u Tursku neophodno je elektronski se registrovati putem sledećeg linka: https://register.health.gov.tr/. Tokom registracije se dodeljuje takozvani HES KOD koji predstavlja elektronski vid praćenja zdravstvenog stanja putnika. Neophodan je za ulazak u sve tržne centre, restorane, državne ustanove i druge objekte. Svi putnici su dužni da pri ulasku u Tursku pokažu isti u štampanoj ili elektronskoj formi.
https://www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje.
PROMENE UGOVORA:
Prva promena po već zaključenom ugovoru, a na zahtev putnika, moguća je bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne promene već
zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekata, itd.) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 dinara po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora već podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno troškova.
NAPOMENA:
● Agencija ne snosi odgovornost u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika.
● Agencija zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 20 dana pre početka putovanja.
● Agencija ne snosi odgovornost za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije.
● Agencija zadržava pravo promene redosleda pojedinih sadržaja u programu usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, vremenske nepogode, politički nemiri…).
● Proveriti 2 dana pre putovanja tačno mesto sastanka grupe.
● Fakultativni izleti nisu obavezni deo putovanja.
● Termini i cene fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika, ulaznih cena ino-partnera i objektivnih okolnosti na tržištu.
● Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, gužvi u saobraćaju…).
● Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
● Putnik koji svojim neadekvatnim ponašanjem uznemirava druge putnike, ometa vozače i pratioca u poslu ili ugrožava realizaciju programa putovanja, biće odmah isključen sa putovanja i sva odgovornost prelazi na njega bez prava na žalbu i povraćaj novca. Agencija zadržava pravo krivičnog gonjenja nesavesnog putnika usled gore navedenih okolnosti.
Putnik je dužan da poštuje satnicu određenu od strane predstavnika agencije na putovanju, u suprotnom predstavnik agencije ima pravo da putnika isključi sa putovanja.
● Agencija određuje raspored sedenja, mesto polaska, mesta za pauzu i dužinu iste; uplatom prevoza, putnik prihvata sve gore navedeno, bez prava na prigovor i žalbu.
● S` obzirom na postojeću situaciju, uzrokovanu kretanjem velikog broja migranata i vanrednim nepredvidivim okolnostima na pojedinim graničnim prelazima, granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen, od onoga što je navedeno u programu putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče.
● Svaki putnik je odgovoran za svoje lične stvari (prtljag, novac, dokumenta…), te na svoju sopstvenu odgovornost ostavlja sve stvari u autobusu (bilo da su prisutni vozači i pratilac grupe). Agencija ne garantuje bezbednost i osiguranje gore navedenih stvari. Agencija nije odgovorna za eventualna oštećenja prtljaga prilikom transporta.
● Agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize, niti je odgovorna ukoliko pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave snosi putnik. U slučaju plaćenog putovanja koje nije realizovano usled neispravnosti putne isprave ili gubitka tokom trajanja programa putovanja, putnik nema pravo na refundaciju i snosi svu odgovornost.
● Agencija zadržava pravo korekcije cena usled promena na monetarnom tržištu ili promena cena hotela.
● Organizator putovanja zadržava pravo promene cena paket aranžmana u slučaju da u trenutku realizacije u nekoj od zemalja kroz koju se vrši tranzit putnika ili zemlji koja predstavlja krajnju destinaciju na snazi budu zakonske restrikcije popunjenosti sedišta prevoznog sredstva.
● Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije.
● STUP “Vršac” AD zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama sa kojima zaključi poseban ugovor.
Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja turističke agencije organizatora putovanja STUP-a “Vršac” AD, od 01.10.2021, broj licence OTP 87/2021 kategorija licence A od 01.10.2021.
Program putovanja smatra se Predugovornim obaveštenjem, shodno članu 93. Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. Glasnik RS” br. 88/2021).
Program boravka/putovanja sa cenovnikom broj 24 od 21.02.2022.