Vila Popi Polihrono opis
Vila Popi Polihrono – se nalazi u neposrednoj blizini centra, udaljen oko 200m od plaže. Svaka smeštajna jedinica poseduje kuhinju, kupatilo, terasu, TV, WiFi i klima uređaj. Klima uređaj je urečunat u cenu. Vila je skromnije opremljna ali skorije renovirana.
Polihrono se nalazi na prvom prstu Halkidikija – na Kasandri. Leži oko 100 km jugoistočno od Soluna, na obali prelepog Toronskog zaliva. Bujna mediteranska vegetacija, lepo uređeno šetalište uz plažu, veliki broj restorana koji nude najrazličitije specijalitete. Gradska plaža u Polihronu je peščana i proteže se duž celog mesta sa postepenim ulaskom u more, pa je posebno pogodna za najmlađe turiste. I pored veoma bogatog sadržaja, ovo mesto je zadržalo epitet mirnog mesta prilagođenog za pravi porodičan odmor. Iznad mesta Polihrono nalaze se divni maslinjaci.
Poluostrvo Kasandra (prvi prst Halkidikija)
Kasandru karakterišu široke plaže sa belim peskom i kamenjem, okružene prostranim borovim šumama. Kasandru odlikuju čisto more, bogat turistički sadržaj i noćni život. Veliki broj restorana i kafića, učiniće sve da letovanje bude nezaboravno. Zbog toga je Kasandra zanimljiva za veliki broj mladih iz istočne i zapadne Evrope. Kasandra je udaljena sat vremena vožnje od Soluna, tako da se lako stiže. Obala ima brojne i dobre plaže, na kojima je more vrlo plitko, tako da je to omiljena destinacija porodica s decom.
OSNOVNE INFORMACIJE | Letovanje Grčka / Halkidiki / Kasandra / Polihrono / paket aranžman autobuski prevoz i smeštaj 7/10 noćenja / najam studija / apartmana / | ||||||
TERMINI PUTOVANJA | od 21.05. do 22.09.2020. | ||||||
ARANŽMAN OBUHVATA |
|
||||||
ARANŽMAN NE OBUHVATA |
|
Vila Popi program
1. dan
2. dan
3 – 8/11. dan
9/12. dan
10/13. dan
Vila Popi mapa
Vila Popi napomene
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:
• 40% prilikom rezervacije, ostatak od 60% najkasnije 10 dana pre putovanja
• 40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana najkasnije do 15.12.2020. (uz doplatu od 1.5% po mesecu, na deo koji se plaća odloženo)
• platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro)
• preko računa
POPUSTI:
Deca u pratnji dve punoplative osobe:
• od 0 – 2 godine besplatno (nemaju sedište u autobusu, nemaju ležaj), a u slučaju da žele sedište u autobusu plaćaju cenu autobuske karte
• osobe na pomoćnim ležajevima (označavaju se sa +1, +2 u strukturi soba) plaćaju cenu autobuske karte
DOPLATE:
• za jednu odraslu osobu 80 % od cene aranžmana
• za klima uređaj 3-10 € dnevno po smeštajnoj jedinici (odnosi se na smeštajne objekte koji poseduju klima uređaj, a čije korišćenje nije uključeno u cenu) – doplata se vrši na licu mesta
• za polupansion (doručak + večera – meni, klasičan način usluživanja) u nekom od lokalnih restorana – doplata se vrši na licu mesta
NAPOMENA ZA SOPSTVENI PREVOZ:
• termini oznaceni * nemaju umanjenje za sopstveni prevoz
• vaucer se preuzima u agenciji 7 dana pre polaska na put
AUTOBUSKI PREVOZ:
• Mogućnost kupovine samo autobuske karte:
– povratna karta – odrasli 60 €, deca 50 €,
– jedan pravac – odrasli 40 €, deca 35 €
• U slučaju nedovoljnog broja putnika, postoji mogućnost prelaska u drugo transfer vozilo u Nea Mudanji Raspored sedenja u autobusu je određen redosledom prijave. Ukoliko stranke imaju želju da odaberu sedište, to je moguće uz doplatu od 30 eur-a po osobi u dinarskoj protivvrednosti po kursu na dan uplate. Takvi zahtevi se podnose i uplaćuju prilikom prijave za aranžman. S obzirom da se broj putnika (pa i autobusa) u smenama razlikuje Organizator nije u mogućnosti da ponudi izbor određenog sedišta sa brojem. Iz istog razloga se Organizator ne obavezuje da prevoz u povratku izvrši istim autobusom i na istim sedištima kao u odlasku.
Izbor sedišta može podrazumevati:
– željeno sedište pored stola u dvospratnom autobusu (minimalan broj putnika za zahtev: 4)
– željeno sedište na donjoj platformi autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)
– željeno sedište na gornjoj platformi autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)
– željeno sedište na gornjoj platformi za stolom autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)
– željeno sedište u prvom redu dvospratnog autobusa na gornjoj platformi (minimalan broj putnika za zahtev: 2)
– željeno sedište u prvom redu bez obzira na tip autobusa (minimalan broj putnika za zahtev: 2)
– željeno sedište u prvom redu kod drugih vrata autobusa bez obzira na tip autobusa (minimalan broj putnika za zahtev: 2)
– željeno sedište na donjoj platformi u zadnjem redu autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)
– željeno sedište u zadnjem redu na gornjoj platformi autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom
Ograničenja Organizatora u pružanju usluge “željeno sedište”
Organizator uslugu nudi kako bi izašao u susret mnogobrojnim zahtevima za određeno sedište u autobusu. Iako je sedište ugovoreno i naplaćeno, postoje situacije u kojima Organizator neće biti u mogućnosti da pruži ugovorenu uslugu za šta neće odgovarati više od povraćaja iznosa uplaćenog za izbor određenog sedišta.
Situacije kada Organizator nije u mogućnosti da pruži ugovorenu uslugu su sledeće:
– Ukoliko u jednom ili oba pravca tip autobusa kojim će se vršiti prevoz putnika nema odgovarajući tip sedišta. Organizator se obavezuje da će putniku izvršiti povraćaj celokupnog uplaćenog iznosa koji se odnosi na izbor sedišta bez obzira da li je usluga (nije)pružena samo u jednom pravcu.
– Ukoliko u autobusu (u jednom ili oba pravca) ima više zahteva za određeni tip sedišta, a broj takvih sedišta je ograničen i manji od broja zahtevanih (ovo se odnosi samo na sedišta oko stola, sedišta u prvom redu i slično gde je broj sedišta stvarno izrazito mali). Zahtevi će biti realizovani po redosledu prijave koje imaju uplaćeno željeno sedište. Gost kome ne bude dodeljeno željeno sedište dobiće povraćaj celokupnog iznosa koji se odnosi izbor sedišta.
Bez obzira zbog koje od navedenih situacija Organizator nije u mogućnosti da pruži uslugu željenog sedišta, pored refundacije celog iznosa koji se odnosi na ovu uslugu, Organizator će dati ovim gostima mogućnost izbora nekog od alternativnih slobodnih mesta u autobusu koji bi najviše odgovarao gostu i ovu uslugu neće naplatiti.
U slučaju refundacije novca za uslugu “željeno sedište”, refundacija će se vršiti pre polaska na put u vašoj turističkoj agenciji.
U slučaju da gost odustane od aranžmana i na ovu uslugu se primenjuje ista otkazna politika kao i za ostale uslugu obuhvaćene aranžmanom.
Ukoliko gost nije zadovoljan dodeljenim sedištem, a ono se u oba pravca u celosti uklapa u opis ugovorenog sedišta, Organizator nije dužan da izvrši refundaciju uplaćenog iznosa.
NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
• • U studio/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 16:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova.
• Putnici ulaze u očišćen i spremljen smeštaj, ali su u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni. Smeštajne jedinice nisu opremljene peškirima (osim gde je drugačije navedeno), toalet papirom i sredstvima za higijenu. U svim smeštajnim jedinicama promena posteljine se vrši jednom u toku boravka. (osim gde je drugačije navedeno)
• Mere kreveta u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan krevet je širine od 75 – 90 cm, a za francuski krevet (za 2 osobe) širine od 110 – 140 cm.
• U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izlged pomoćnog ležaja zavise od smeštajnog objekta, može biti fotelja, sofa na razvlačenje ili klasičan krevet
• PL (pomoćni ležaj) označava smeštaj na rasklopivom metalnom ležaju, fotelji ili sofi na razvlačenje, ili se smeštaj na francuskom ležaju (po grčkim standardima) tretira kao smeštaj na jednom standardnom i jednom pomoćnom ležaju. Osoba smeštena na PL plaća samo cenu prevoza, ukoliko ga koristi.
• Opisi smeštaja su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnog objekta organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnog objekta
• Dopunski sadržaji smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, sauna, parking, TV, klima uređaj…)
•Fotografije objekata, zbog raznovrsnosti struktura, su izabrane nasumično i ne znače jednoobrazni izgled svake sobe, kupatila ili kuhinje
• Agencija ne može garantovati kvalitet internet grčkih operatera
Smeštaji zove ponude registrovan je, pregledan I standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
Opis destinacija I smeštaja je dostupan u agencija ili na webstranici www.stuptravel.rs
VAŽNENAPOMENE:
• Promena datuma putovanja, kao I promena smeštaja, tretiraće se kao otkaz putovanja.
• Troškovi promene već potvdjenih rezevacija (zamena putnika, način prevoza, mesto ulaska I slično) su 500 dinara po rezervaciji.
• Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, sediste u autobusu ili avionu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom I Programom putovanja uz mogućnost doplate.
• Na dodatne usluge (doplata za klimu, polupansion, transfer iz Novog Sada itd.), iskazane u cenovniku, ne odobravaju se popusti.
• U objektima gde je naglašeno postojanje WiFi-a, Organizator
Putovanja ne može garantovati kvalitet I brzinu protoka internet konekcije.
• U slučaju ne dovoljnog broja putnika na prevozu, postoji mogućnost transfera drugim vozilom sa dela puta do (ilisa) destinacije.
• Maloletna lica, ukoliko putuju bez oba ili sajednim roditeljem, moraju imati saglasnost roditelja koji ne putuje, overenu kod notara.
• Proveriti 2 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska autobusa
• Turistička agencija određuje mesto polaska i povratka. Kod autobuskih aranžmana predviđene su pauze radi usputnog odmora na oko 3 do 4 sata vožnje. Zaustavljanja su na usputnim stajalištima ili benzinskim pumpama, u zavisnosti od uslova na putu i raspoloživosti kapaciteta stajališta. Sedišta u autobusu su numerisana i zavise od vremena prijave za aranžman. U autobusu dete preko 2 godine mora imati svoje sedište (ne može sedeti u krilu)
• Stup travel ne snosi odgovornost za sve informacije date usmenim putem, kao i za informacije dobijene od strane subagenata (posrednika u prodaji aranžmana). Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije i na sajtu organizatora putovanja.
• Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…)
• Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene na monetarnom tržištu, promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima
• Klijenti su u obavezi da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja, i da svojim potpisom na prijavi/ugovoru o putovanju daju saglasnost sa istom
• Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
• Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) na webstranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju Evropske unije. Građani sa prebivalištem na teritoriji Kosova, vizu su dužni da pribave lično aplicirajući za istu u skladu sa zahtevima Konzulata zemlje u koju putuju.
• Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije Stup Travel. Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja